لوازم یدکی بنز - قطعات بنز
نوشته شده توسط : قائمی

 

یکی از مسائلی که رانندگان کامیون های آلمانی به ویژه کامیون بنز می بایست به آن توجه ویژه ای داشته باشند، خرید و تعویض قطعات بنز است. کامیون های بنز نسبت به دیگر کامیون ها از کیفیت و قدرت بسیار بالاتری برخوردار هستند. امروزه می تواند کامیون های دایلیمر بنز اکسور، آکتروس و آتگو را در سراسر جاده های کشور مشاهده نمود. در کنار این همه مزایا، بسیاری از رانندگان کامیون بنز با مشکل تامین و تعویض قطعات مواجه هستند.

قطعات بنز دارای قیمتی تقریبا دو الی سه برابر کامیون های دیگر است و خریداری آن ها به صورت اورجینال کمی مشکل است. علاوه بر آن، طراحی کابین، زیر و بند، موتور، گیربکس و دیفرانسیل کامیون بنز به گونه ای است که قطعات آن از طول عمر بیشتر برخوردار شوند؛ البته در نظر داشته باشید که تعویض قطعات بنز نیاز به تخصص بسیار بالایی دارد چرا که طراحی این کامیون بسیار پیچیده و دشوار است. اما اگر بتوانید برای تعمیرات کامیون بنز خود از قطعات اورجینال و اصلی استفاده نمایید، تا سالیان طولانی دیگر نیازی نیست به تعمیرگاه ها مراجعه کنید. برای خرید قطعات انواع ماشین سنگین به صفحه اصلی سایت قطعه سازان قائم مراجعه نمایید!

 

برند اصلی قطعات بنز
قطعاتی که توسط کمپانی دایلیمر تولید می شوند، مستقیما در خط تولید قرار می گیرند و بر روی کامیون ها نصب می گردند. البته در نظر داشته باشید که کمپانی دایلیمر در شرایط خیلی اضطراری قطعات خود را به بازار بیرون عرضه می کند ولی در شرایط عادی به هیچ عنوان قطعات خط تولید را به فروش نمی رساند. کمپانی هایی همچون بوش، هلا، زد اف و کنتینانتال در کشور آلمان توانستند با استفاده از متریال اصلی و مرغوب و با مهندسی بسیار دقیق، بهترین قطعات بنز را به تولید برسانند تا دارندگان این کامیون ها به هیچ عنوان با مشکل نایاب بودن قطعات به مشکل برخورد نکنند.

کمپانی زد اف، یکی از مشهور ترین و محبوب ترین کمپانی های جهان محسوب می گردد. فعالیت اصلی این کمپانی ساخت قطعات بنز از جمله گیربکس و دیفرانسیل است. جالب است بدانید گیربکس و دیفرانسیل هایی که توسط کمپانی زد اف تولید می شوند، به قدری دقیق و پر کاربرد هستند که برخی از متخصصان از آن ها برای تقویت کامیون های دیگر نیز استفاده می کنند. قطعاتی همچون سیلندر، سرسیلندر و توربو شارژ کامیون های بنز توسط کمپانی بوش و رینگ، پیستون و یاتاقان این کامیون توسط کمپانی ماهلر آلمان تولید می شوند.





:: برچسب‌ها: قطعات بنز , لوازم یدکی بنز , لوازم بنز ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: